Welkom op mijn reisblog!

14 april 2013

1. Reislogger:
    14 april 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Sandra Hoogeboom:
    15 april 2013
    Hi Gé, leuk initiatief! ik zal de medecollega's op de hoogte houden! van jullie avonturen!
  3. Els:
    19 april 2013
    Lieve broers Ankoné ! Jan en Gé ! Eindelijk is het dan bijna zover ! Mooie tocht gaat dat worden ! Ik wens jullie alle goeds! Ik ben jaloers.... Xxx,Els
  4. Liesbeth en Peter:
    21 april 2013
    Hi Jan, we wensen jou en je broer een ontzettende mooie reis. We gaan op zoek naar gladiolen om jullie bij de finish in Sesimbra te verwelkomen. Have a safe trip!
    Liesbeth en Peter
  5. Aline en Henk:
    21 april 2013
    Hoi Jan en Ge, het gaat nu spannen.Van Sieny begreep ik dat jullie er echt zin in hebben. Knap hoor!
  6. Ingrid van Kasteren:
    22 april 2013
    Hi Jan, Heel veel succes en plezier. Geniet ervan, want het wordt vast een hele mooie ervaring om deze fietsttocht samen met je broer te maken. Ik ga je zeker volgen en ik vind het nu al super knap dat jullie deze fietstocht naar Portugal gaan maken. Groetjes, Ingrid
  7. Hans:
    27 april 2013
    Beste Gé en Jan,
    Eindelijk weer de beschikking over een goed werkende computer en goed gemutst van wege het zeer voerspoedige herstel van, hoe kan het anders, mijn knie. Langs deze weg wens ik jullie een voorspoedige reis en als het ons nog lukt te achterhalen waar (Kooimeer kan je ook met fiets langs) en hoe laat we jullie kunnen uitzwaaien, zijn Rita en ik van de partij.
    Mooi die weblog. Aan die voorbereiding mankeert niets.
    Zet hem op, Hans
  8. Jet:
    28 april 2013
    Zet hem op! Vooral dat tentje is spannend zeg! dat wordt dus geen bezoek ontvangen, zie ik...