We gaan van start!

28 april 2013 - Alkmaar, Nederland

Lieve vrienden, familie en collega's en andersoortige volgers,

Het is zo ver. De dag die we wisten dat zou komen is eindelijk hier. Zijn we er klaar voor? Als jullie dit lezen zijn we vertrokken. De dranghekken bij de start kunnen weer opgeruimd worden en de straat weer schoongeveegd.

De eerste etappe voert met fikse tegenwind naar Utrecht. De tweede naar N.Brabant zodat we de 30e precies op tijd aan het koningslied kunnen ontsnappen door over de Belgische grens te glippen.

We hebben alles tot in de puntjes voorbereid (hopen we). Al een week geleden maakten we een proefrit, geheel bepakt en onderweg hebben we onze tentjes opgezet. Voor Jan een eerste kennismaking met zijn riante onderkomen van de komende weken. En kijk hem eens stralen! Hij is er helemaal blij mee. Zie de foto's

1. Jan brinkman:
    28 april 2013
    Beste Gé en Jan,
    Een hele mooie start gewenst van jullie prachtige onderneming.
    Houdt het heel! En hopen op mooi weer en minder koele nachten.
    Groet,
    Jan b
  2. Jaap:
    29 april 2013
    Hoi Gé en Jan,

Blij dat ik gisteren nog op tijd was om jullie mee uit te zwaaien. Heb me de benen uit het lijf gerend, maar het was het waard. Gisteren prachtig weer vandaag even wat minder, maar het knapt nu al weer op.

Veel plezier en respect! Ik blijf jullie volgen.

Groet,

Jaap
  3. Els:
    1 mei 2013
    Geweldig,mannen! Nu dus al een dag gefietst bij onze zuiderburen in België! Elke dag verzet ik het knopspeldje op de landkaart op het prikbord, steeds een stuk zuidelijker.
    Hoe doen jullie vlaggetjes het ? Xxx,els
  4. Els:
    1 mei 2013
    Volgend verhaal, graag! Met foto's!